Subscribe to our Personal NewsPaper (Free Custom News Service) Read the Convention Relating to the Regime of the Straits (24 July 1923) Read the Convention Relating to the Regime of the Straits (24 July 1923)
HR-Net - Hellenic Resources Network Compact version
Today's Suggestion
Read The "Macedonian Question" (by Maria Nystazopoulou-Pelekidou)
HomeAbout HR-NetNewsWeb SitesDocumentsOnline HelpUsage InformationContact us
Thursday, 25 April 2024
 
News
  Latest News (All)
     From Greece
     From Cyprus
     From Europe
     From Balkans
     From Turkey
     From USA
  Announcements
  World Press
  News Archives
Web Sites
  Hosted
  Mirrored
  Interesting Nodes
Documents
  Special Topics
  Treaties, Conventions
  Constitutions
  U.S. Agencies
  Cyprus Problem
  Other
Services
  Personal NewsPaper
  Greek Fonts
  Tools
  F.A.Q.
 

Greek Government Press Briefing, 05-01-17

Greek Government Press Briefings in Elot928 Greek Directory - Previous Article - Next Article

From: The Hellenic Ministry of Press & Mass Media <http://www.minpress.gr/>

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

Αθήνα, 17 Ιανουαρίου 2004

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΌ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ

ΘΕΟΔΩΡΟ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ

Χαίρετε.

Να σας ενημερώσω για το πρόγραμμα του Πρωθυπουργού.

Αύριο, στις 11:00 το πρωί, θα συνεδριάσει στο Μέγαρο Μαξίμου η Κυβερνητική Επιτροπή με θέμα το ΔΙΚΑΤΣΑ και δράσεις που αφορούν στην Παιδεία και τον Πολιτισμό.

Στο πλαίσιο των συνεργασιών του Πρωθυπουργού με τις πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων την Τετάρτη, στις 10:30 το πρωί, θα έχει συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας.

Την Πέμπτη, στις 10:30 το πρωί, θα συναντηθεί με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.

Ο Πρωθυπουργός την Παρασκευή, στις 9:15 το πρωί, θα παραστεί στην έναρξη του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία, που θα γίνει στο Ζάππειο Μέγαρο.

Παρακαλώ τις ερωτήσεις σας.

ΒΛΑΧΟΣ: Κύριε Εκπρόσωπε έχω ακούσει τον Πρωθυπουργό να λέει πολλές φορές ότι η χώρα μας είναι υπέρ της ελεύθερης οικονομίας. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν για ποιους λόγους εφόσον είμαστε μια σοβαρή χώρα και δημιουργούμε σε μια ελεύθερη οικονομία, αποφασίστηκε το πρωί να σταματήσει η διαπραγμάτευση της μετοχής της εταιρείας ΠΗΓΑΣΟΣ. Δεν είναι ελεύθερη η οικονομία, δεν μπορεί να διαπραγματευθεί μια μετοχή έστω κι αν γίνεται μια συμφωνία; Και θα ήθελα και τη γνώμη σας για το θέμα της @.(δεν ακούγεται)

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν γνωρίζω το θέμα στο οποίο αναφέρεστε. Παρακαλώ να απευθυνθείτε στο Χρηματιστήριο Αθηνών για να σας δώσουν τις εξηγήσεις.

ΒΛΑΧΟΣ: Αφορά και την κυβέρνηση. Γιατί έχει επιπτώσεις στην οικονομική ζωή του τόπου.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Υπάρχουν κάποιοι κανονισμοί, οι οποίοι ακολουθήθηκαν

ΒΛΑΧΟΣ: Για τον ΠΗΓΑΣΟ, για τη συμφωνία, θα μας πείτε κάτι;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Η κυβέρνηση δεν σχολιάζει επιχειρηματικές συμφωνίες.

ΒΛΑΧΟΣ: Δεν αφορά και την πολιτική η συμφωνία αυτή;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Σας απάντησα.

ΣΙΔΕΡΗΣ: Τώρα που κατατροπώσατε τον έναν «νταβατζή» και οσονούπω και τον δεύτερο, να υποθέσουμε ότι δεν θα υπάρχουν δικαιολογίες για τις ολιγωρίες και τις αστοχίες της κυβέρνησης όσον αφορά την υλοποίηση του κυβερνητικού έργου;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Παρ` ότι δεν συμφωνώ με τη φρασεολογία της ερωτήσεώς σας, θέλω να σας πω@

ΣΙΔΕΡΗΣ: Δεν είναι δική μου.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Το νομοσχέδιο για τον βασικό μέτοχο που θα γίνει σε λίγο νόμος του κράτους, συμφωνεί απολύτως με τη συνταγματική επιταγή.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Κύριε Εκπρόσωπε, νομίζετε ότι αυτή η συμφωνία που έγινε για την αλλαγή ιδιοκτησίας στον ΠΗΓΑΣΟ σχετίζεται με το νομοσχέδιο για το βασικό μέτοχο, ενώ ακόμη βρίσκεται στο στάδιο της συζήτησης;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Σας είπα τι προβλέπει το νομοσχέδιο. Εάν κάποιος επιχειρηματίας έχει, με βάση το νόμο αυτό -ο οποίος γίνεται κατ` επιταγή του Συντάγματος- το οποιοδήποτε ασυμβίβαστο, θα ρυθμίσει τα των επιχειρήσεών του.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Με τον κ. Αγγελόπουλο το πρόβλημα το ξέρουμε, έχει έναν αδελφό ο οποίος ενεργοποιείται σε διαφορετικού είδους επιχειρήσεις, γι` αυτόν ισχύει τώρα το ασυμβίβαστο;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ο νόμος είναι σαφής.

ΒΛΑΧΟΣ: Αυτό κατά τη δική σας άποψη, μια και είστε και ένας από τους συντελεστές του νόμου, δεν αποτελεί αδικία; Δηλαδή ένας αδελφός ο οποίος έχει διαφορές με τον αδελφό του, ο αδελφός του πάει και αγοράζει τον Τύπο και τώρα ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος δεν μπορεί να κάνει καμία δουλειά με το δημόσιο. Εκτός από το ότι πλήττεται ο ίδιος σαν επιχειρηματίας, δεν πλήττεται και το δημόσιο το οποίο δεν θα παίρνει προϊόντα από τον κ. Κωνσταντίνο Αγγελόπουλο, τα οποία ενδεχομένως κάποιος άλλος δεν μπορεί να τα κατασκευάσει;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Μια πολιτεία νομοθετεί επί τη βάσει αρχών. Οι αρχές λοιπόν προδιαγράφονται σαφώς στο Σύνταγμα της χώρας μας το οποίο αναθεωρήθηκε προσφάτως. Σύμφωνα με την απόφαση του τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, στο οποίο έχει παραπεμφθεί ο 3021/2002, δηλαδή ο νόμος του ΠΑΣΟΚ για το βασικό μέτοχο, η οικονομική αυτοτέλεια την οποία προέβλεπε ο νόμος αυτός κρίθηκε αντισυνταγματική. Ο νέος νόμος για τον βασικό μέτοχο έλαβε υπόψη του το γράμμα και το πνεύμα του Συντάγματος καθώς και τις παρατηρήσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας. Όλοι υποχρεούνται να τηρήσουν το Σύνταγμα και τους νόμους.

ΒΛΑΧΟΣ: Ναι. Άρα στο θέμα της διαπλοκής -σας έχω ξαναρωτήσει και δεν μου δώσατε σαφή απάντηση, θα ήθελα σήμερα να μου την δώσετε- δύο χορεύουν. Είναι ο επιχειρηματίας και ο πολιτικός, ο οποίος ουσιαστικά είναι η αιτία της διαπλοκής. Σε αυτό δεν κάνετε τίποτα. Δηλαδή δεν λαμβάνετε μέτρα για έναν κακό Υπουργό που θα κάνει μια σύμβαση με έναν επιχειρηματία για να του δώσει περισσότερα χρήματα απ` ότι αξίζει το έργο ενδεχομένως.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Σε επίπεδο θεσμών, οι αλλαγές που έχουν γίνει μέχρι τώρα βρίσκονται στην κατεύθυνση του, ώστε να μην μπορεί η οποιαδήποτε προσωπική παρέμβαση οποιουδήποτε, σε όποια θέση κι αν βρίσκεται, να γίνει σε βάρος της ωφέλειας του κράτους, της ωφέλειας του δημοσίου και φυσικά σε βάρος άλλων ανταγωνιστών.

ΧΟΝΔΡΟΣ: Ο κόσμος του Ολυμπιακού έχει την αίσθηση ότι η τιμωρία της ομάδας του ήταν αποτέλεσμα και κυβερνητικής παρέμβασης. Αυτό, τουλάχιστον αφήνει να εννοηθεί με τα συνθήματά του. Θα ήθελα το σχόλιό σας.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Παρότι έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στη συγκεκριμένη ομάδα θέλω να σας πω ότι υπάρχει νόμος που εφαρμόζεται από την 1.1.2005. Ο νόμος αυτός προβλέπει, μεταξύ άλλων, μια σημαντική αλλαγή: Τέτοιες υποθέσεις δεν εκδικάζονται πλέον από αθλητικούς δικαστές κατ` επιλογή από μια σωρεία δικηγόρων όπως στο παρελθόν, αλλά από τακτικούς δικαστές με κλήρωση. Η τακτική Δικαιοσύνη είναι αυτή που λαμβάνει αποφάσεις. Όπως γνωρίζετε κανένας Έλληνας πολίτης και πολύ περισσότερο κανένας παράγοντας της πολιτικής ζωής του τόπου δικαιούται να σχολιάσει δικαστικές αποφάσεις. Οφείλουμε όλοι να σεβαστούμε τη Δικαιοσύνη και τους νόμους.

ΧΟΝΔΡΟΣ: Υπάρχει κυβερνητική βούληση, εκφρασμένη στους βουλευτές του Πειραιά να μη συμμετέχουν σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας για την αδικία που έχει γίνει σε βάρος της ομάδας τους;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Όπως γνωρίζετε, έχουν κληθεί από το σωματείο του Ολυμπιακού οι βουλευτές του Πειραιά. Είναι ένα θέμα που αφορά μια μεγάλη ομάδα. Βουλευτές της περιοχής, στην οποία έχει την έδρα της η ομάδα αυτή, μπορεί να παραστούν, να ακούσουν, να συζητήσουν και να συμμετάσχουν στον προβληματισμό. Εκείνο το οποίο δεν μπαίνει σε συζήτηση είναι το αν θα πρέπει να τηρούνται οι νόμοι ή όχι. Και σας επαναλαμβάνω ότι για πρώτη φορά ο νόμος αυτός ορίζει ότι πλέον είναι τακτικοί οι δικαστές που κρίνουν τις αντίστοιχες αποφάσεις. Και οι αποφάσεις δικαστηρίων δεν σχολιάζονται από κανέναν.

ΧΟΝΔΡΟΣ: Θα ήθελα να ρωτήσω, εάν η κυβέρνηση πιστεύει ότι το Πρωτάθλημα θα πρέπει να κρίνεται στα γήπεδα ή θα πρέπει να βγαίνει ο πρωταθλητής με κάποιες αποφάσεις δικαστηρίου.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Η κυβέρνηση πιστεύει ότι θα πρέπει να υπάρχουν νόμοι που θα τηρούνται τόσο για τα μεν, όσο και για τα δε.

ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ: Εφόσον υπάρχουν νόμοι, υπάρχει ανεξάρτητη, όπως είπατε, δικαιοσύνη, γιατί έπρεπε να φωνάξει ο κ. Καραμανλής τον κ. Ορφανό στο Μαξίμου, για να του δώσει εντολή;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Κάνετε λάθος.

ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ: Έτσι είπε ο κ. Ορφανός.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ο Πρωθυπουργός κάλεσε τον αρμόδιο υφυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου, προκειμένου να ενημερωθεί για τα επεισόδια. Αλίμονο! Δεν μπορεί ο Πρωθυπουργός να ενημερώνεται από τους υπουργούς του για θέματα της αρμοδιότητάς τους;

ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ: Ο κ. Ορφανός, βγαίνοντας από το Μέγαρο Μαξίμου, έκανε δηλώσεις και είπε ότι πήρε εντολή να λάβει μέτρα, ενώ εσείς είπατε τώρα για τη δικαιοσύνη.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ο κ. Ορφανός, ως αρμόδιος υφυπουργός, έχει φέρει ένα νόμο από το καλοκαίρι, ο οποίος εφαρμόζεται από την 1η Ιανουαρίου 2005. Είχε, λοιπόν, υποχρέωση να ενημερώσει λεπτομερώς τον Πρωθυπουργό για τα όσα συνέβησαν στον επίμαχο αγώνα. Αυτό έγινε, όπως ακριβώς γίνεται και με όλους τους άλλους υπουργούς.

ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ: Και μετά να κάνει παρέμβαση;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Στη Δικαιοσύνη δεν μπορεί να παρέμβει κανείς.

ΒΛΑΧΟΣ: Κύριε Εκπρόσωπε, όσα λέτε είναι σωστά. Όμως, πείτε ότι εγώ θέλω να κάνω ζημιά σε μια ομάδα, στον Ολυμπιακό, στον Παναθηναϊκό ή στην ΑΕΚ. Παίρνω την παρέα μου και μπαίνουμε στο γήπεδο την ώρα που παίζει μια από τις παραπάνω ομάδες και αρχίζουμε και κάνουμε φασαρία. Διαπιστώσαμε ότι η Αστυνομία το μόνο που έκανε ήταν να στείλει μια διμοιρία των ΜΑΤ να χτυπάν τους φιλάθλους. Στο τέλος φάγανε ξύλο και τα ΜΑΤ και φύγανε. Δεν συνελήφθη κανείς. Δηλαδή, δεν αποδείχθηκε εάν εγώ είμαι προβοκάτορας ή φίλαθλος του Ολυμπιακού. Αυτή τη στιγμή, λοιπόν, έχουμε ένα φαινόμενο να τιμωρείται μια ομάδα, χωρίς να έχει αποδειχθεί ότι οι φίλαθλοι που ήταν μέσα ήταν του Ολυμπιακού, ήταν καθοδηγούμενοι. Θα μπορούσε να ήταν φίλαθλοι μιας άλλης ομάδας, να δημιουργήσουν προβλήματα, ώστε να υποστεί συνέπειες αυτή η ομάδα. Αυτή η αδικία δεν προβληματίζει την κυβέρνηση;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Με ευφυή τρόπο, αλλά δια της πλαγίας οδού, μου θέτετε ουσιαστικά το ίδιο ερώτημα. Και σας απαντώ: Δεν προτίθεμαι να σχολιάσω απόφαση της Δικαιοσύνης.

ΒΛΑΧΟΣ: Ούτε τις αδικίες;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Σας απάντησα.

ΒΛΑΧΟΣ: Ο νόμος δεν πρέπει να εξυπηρετεί το δίκαιο;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Κανείς δεν μπορεί να σχολιάσει δικαστική απόφαση. Το δικαστήριο έλαβε μια απόφαση και οφείλουμε όλοι να τη σεβαστούμε.

ΒΛΑΧΟΣ: Μα και οι κρίνοντες, κρίνονται. Δεν είναι βασική αρχή αυτό;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν καταλαβαίνω αυτό που μου λέτε. Έχετε κάποια πρόταση να γίνει κάποιος καινούργιος νόμος και να κρίνονται τα δικαστήρια και οι αποφάσεις τους;

ΒΛΑΧΟΣ: Να κρίνετε σαν κυβέρνηση την απόφαση του αρμόδιου @

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Η ελληνική Πολιτεία έχει συγκεκριμένους κανονισμούς και έχει θέσει όρια στα οποία κινείται. Κανένας Έλληνας πολίτης δεν μπορεί να κρίνει τις αποφάσεις του δικαστηρίου, οι οποίες είναι απολύτως σεβαστές. Αυτό είναι γνωστό εδώ και χρόνια.

ΒΛΑΧΟΣ: Δεν κρίνονται οι αποφάσεις των δικαστηρίων;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Βεβαίως.

ΒΛΑΧΟΣ: Ποτέ;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ποτέ.

ΣΟΥΓΛΕΡΗΣ: Ο Θοδωρής Ρουσόπουλος, ως φίλος του Ολυμπιακού, ενοχλήθηκε, πληγώθηκε; Θα πάτε στο συλλαλητήριο;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Τα προσωπικά συναισθήματα του καθενός, όταν αγαπά μια ομάδα, αφορούν τον ίδιο.

ΤΡΙΓΚΑΣ: Τις αποφάσεις του δικαστηρίου δεν τις κρίνετε. Την αποτελεσματικότητα της Αστυνομίας, στην προκειμένη περίπτωση, μπορείτε να την κρίνετε;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Πάντοτε υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

ΣΟΥΡΜΕΛΙΔΗΣ: Στα όσα δραματικά συνέβησαν γύρω από την περιοχή των Ψαρών, υπάρχει οποιοδήποτε θέμα για την κυβέρνηση σε ό,τι αφορά τα ζητήματα έρευνας και διάσωσης στο Αιγαίο;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Τι θέμα εννοείτε;

ΣΟΥΡΜΕΛΙΔΗΣ: Εμπλοκή της Τουρκίας@

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Επικοινώνησα με τα τρία συναρμόδια υπουργεία, δηλαδή, Εξωτερικών, Άμυνας και Ναυτιλίας. Το ναυτικό ατύχημα στη θαλάσσια περιοχή του Αιγαίου, που έλαβε χώρα εντός της ελληνικής περιοχής έρευνας και διάσωσης, που συμπίπτει με το FIR Αθηνών, όπως εμφανίζεται κατόπιν ελληνικής δηλώσεως και στο σχετικό εγχειρίδιο του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας, οδήγησε σε κάποιες ενέργειες. Η Ελλάδα έκανε αμέσως τις απαραίτητες ενέργειες. Η γεωγραφία της περιοχής, τα μέσα που διαθέτει η χώρα μας και η αναμφισβήτητη εμπειρία της στο συγκεκριμένο πεδίο, δημιουργούν τις συνθήκες παροχής υπηρεσιών πλήρους ναυτικής έρευνας και διάσωσης, όπως αποδεικνύει άλλωστε η ακολουθούμενη αποτελεσματική πρακτική. Αυτό επιβεβαιώθηκε και από τη σημερινή επέμβαση των ελληνικών διασωστικών μονάδων. Για περαιτέρω λεπτομέρειες, θα παρακαλούσα να απευθυνθείτε στα αρμόδια υπουργεία.

ΧΙΩΤΗΣ: Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι συμμετείχε στη διάσωση και ένα τουρκικό ελικόπτερο. Οι ελληνικές αρχές που έχουν την ευθύνη της διάσωσης, είχαν ενημερωθεί εκ των προτέρων ή το ελικόπτερο πήγε μόνο του στην περιοχή;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Για κάθε άλλη πληροφορία, θα σας παρακαλούσα να απευθυνθείτε στα αρμόδια υπουργεία.

ΧΙΩΤΗΣ: Δεν έχει ενημερωθεί η κυβέρνηση;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Σας απάντησα.

ΒΛΑΧΟΣ: Είναι πολιτικό το θέμα.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Βεβαίως, και τα υπουργεία πολιτικά είναι.

ΒΛΑΧΟΣ: Δεν αφορά το υπουργείο Εξωτερικών αυτή η ιστορία;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ήμουν σαφής από την αρχή στο θέμα αυτό. Σας έδωσα μια γενική εικόνα και σας παρακάλεσα να απευθυνθείτε στα συναρμόδια υπουργεία για ευνόητους λόγους.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Σκοπεύει η κυβέρνηση να κρατήσει μέχρι τέλους την ανυποχώρητη και αδιάλλακτη στάση της απέναντι στα δίκαια αιτήματα των αγροτών; Δεν προτίθεται να ικανοποιήσει κανένα από τα αιτήματα των βαμβακοπαραγωγών και των άλλων παραγωγών-αγροτών;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Η συζήτηση αυτή έχει εξαντληθεί από την προηγούμενη εβδομάδα.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Δηλαδή, τίποτα δεν δίνετε.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Οι έλεγχοι είναι ένα επιπλέον βήμα.

ΣΟΥΓΛΕΡΗΣ: Έχει κάποια καινούργια πρόταση ο κ. Μπασιάκος που συναντάται την Πέμπτη με τους παραγωγούς της Μακεδονίας;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι, φαντάζομαι ότι θα ενημερωθούν για τους περαιτέρω ελέγχους. Δεν έχω κάτι περισσότερο αυτή τη στιγμή.

ΧΙΩΤΗΣ: Όπως ανακοινώθηκε, ο λόγος της επίσκεψης του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Παπαδόπουλου, στην Αθήνα, είναι μια επίσκεψη εργασίας με τον Πρωθυπουργό για το Κυπριακό. Υπάρχουν νέες εξελίξεις σε αυτό το θέμα που καθιστούν αναγκαία αυτή τη συνεργασία;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Θα έχω να σας πω περισσότερα μετά τη συνάντηση. Αυτή τη στιγμή δεν έχω κάτι.

Σας ευχαριστώ πολύ.


Greek Government Press Briefings in Elot928 Greek Directory - Previous Article - Next Article
Back to Top
Copyright © 1995-2023 HR-Net (Hellenic Resources Network). An HRI Project.
All Rights Reserved.

HTML by the HR-Net Group / Hellenic Resources Institute, Inc.
kyber2html v1.05c run on Monday, 17 January 2005 - 14:05:10 UTC